Logo
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.




Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40

HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86

HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13

HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3

HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75




Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Jeden napis to tylko logo
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,
który stanowi podstawę tej identyfikacji


Fotografie
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.



















Dodge
Visual identity
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Zakres pracy
Identyfikacja wizualna
Czas pracy
3 tygodnie
Logo
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.








Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.


HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40


HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86


HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13


HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3


HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75








Fotografie
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.






















Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Jeden napis to tylko logo
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,
który stanowi podstawę tej identyfikacji










Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890










Dodge
Visual identity
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Zakres pracy
Identyfikacja wizualna
Czas pracy
3 tygodnie
Logo
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.








Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.


HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40


HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86


HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13


HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3


HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75








Fotografie
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.






















Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Jeden napis to tylko logo
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,
który stanowi podstawę tej identyfikacji










Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890










Dodge
Visual identity
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Zakres pracy
Identyfikacja wizualna
Czas pracy
3 tygodnie
Logo
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.
















Fotografie
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.










Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Jeden napis to tylko logo
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch, który stanowi podstawę tej identyfikacji


Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.


HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40


HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86


HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13


HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3


HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75
Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890






























Dodge
Visual identity
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Zakres pracy
Identyfikacja wizualna
Czas pracy
3 tygodnie