Logo

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Jeden napis to tylko logo

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,

który stanowi podstawę tej identyfikacji

Fotografie

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Dodge

Visual identity

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Zakres pracy

Identyfikacja wizualna

Czas pracy

3 tygodnie

Logo

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Fotografie

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Jeden napis to tylko logo

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,

który stanowi podstawę tej identyfikacji

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Dodge

Visual identity

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Zakres pracy

Identyfikacja wizualna

Czas pracy

3 tygodnie

Logo

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Fotografie

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Jeden napis to tylko logo

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,

który stanowi podstawę tej identyfikacji

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Dodge

Visual identity

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Zakres pracy

Identyfikacja wizualna

Czas pracy

3 tygodnie

Logo

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Fotografie

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Jeden napis to tylko logo

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch, który stanowi podstawę tej identyfikacji

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Dodge

Visual identity

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Zakres pracy

Identyfikacja wizualna

Czas pracy

3 tygodnie