Zbiór rzeczy, które zrobiłem, aby zaspokoić mój wewnętrzny, artystyczny głód, i które wydają mi się fajnym sposobem na zaprezentowanie mojej kreatywności

Graphic Design

Głównie plakaty filmowe inspirowane polską szkołą plakatu. Skupiłem się w nich na warstwie symbolicznej, stąd też są one skromne estetycznie, ale bogate w symbolikę. Wszystkie plakaty zostały wykonane w programie Photoshop

„Wieloryb”

Reż. Darren Aronofsky

„Opętanie”

Reż. Andrzej Żuławski

„Pasażerka”

Reż. Andrzej Munk / Witold Lesiewicz

„Fabelmanowie”

Reż. Steven Spielberg

„Na zachodzie bez zmian” 1930

Reż. Lewis Milestone

„Tár”

Reż. Todd Field

„Skinamarink”

Reż. Kyle Edward Ball

Zbiór rzeczy, które zrobiłem, aby zaspokoić mój wewnętrzny, artystyczny głód, i które wydają mi się fajnym sposobem na zaprezentowanie mojej kreatywności

Graphic Design

Głównie plakaty filmowe inspirowane polską szkołą plakatu. Skupiłem się w nich na warstwie symbolicznej, stąd też są one skromne estetycznie, ale bogate w symbolikę. Wszystkie plakaty zostały wykonane w programie Photoshop

„Na zachodzie bez zmian” 1930

Reż. Lewis Milestone

„Tár”

Reż. Todd Field

Zbiór rzeczy, które zrobiłem, aby zaspokoić mój wewnętrzny, artystyczny głód, i które wydają mi się fajnym sposobem na zaprezentowanie mojej kreatywności

Graphic Design

Głównie plakaty filmowe inspirowane polską szkołą plakatu. Skupiłem się w nich na warstwie symbolicznej, stąd też są one skromne estetycznie, ale bogate w symbolikę. Wszystkie plakaty zostały wykonane w programie Photoshop

„Wieloryb”

Reż. Darren Aronofsky

„Opętanie”

Reż. Andrzej Żuławski

„Pasażerka”

Reż. Andrzej Munk / Witold Lesiewicz

„Fabelmanowie”

Reż. Steven Spielberg

„Na zachodzie bez zmian” 1930

Reż. Lewis Milestone

„Tár”

Reż. Todd Field

„Skinamarink”

Reż. Kyle Edward Ball

Zbiór rzeczy, które zrobiłem, aby zaspokoić mój wewnętrzny, artystyczny głód, i które wydają mi się fajnym sposobem na zaprezentowanie mojej kreatywności

Graphic design

Głównie plakaty filmowe inspirowane polską szkołą plakatu. Skupiłem się w nich na warstwie symbolicznej, stąd też są one skromne estetycznie, ale bogate w symbolikę. Wszystkie plakaty zostały wykonane w programie Photoshop

„Wieloryb”

Reż. Darren Aronofsky

„Opętanie”

Reż. Andrzej Żuławski

„Pasażerka”

Reż. Andrzej Munk / Witold Lesiewicz

„Fabelmanowie”

Reż. Steven Spielberg

„Tár”

Reż. Todd Field

„Na zachodzie bez zmian” 1930

Reż. Lewis Milestone

„Skinamarink”

Reż. Kyle Edward Ball

„Wieloryb”

Reż. Darren Aronofsky

„Opętanie”

Reż. Andrzej Żuławski

„Pasażerka”

Reż. Andrzej Munk / Witold Lesiewicz

„Skinamarink”

Reż. Kyle Edward Ball

„Fabelmanowie”

Reż. Steven Spielberg