Dodge
Dodge
Dodge
Visual identity
Visual identity
Visual identity
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.
Zakres pracy
Zakres pracy
Zakres pracy
Logo
Logo
Logo
Kolorystyka
Kolorystyka
Kolorystyka
Typografia
Typografia
Typografia
Koncept fotografii
Koncept fotografii
Koncept fotografii
Czas pracy
Czas pracy
Czas pracy
3 tygodnie
3 tygodnie
3 tygodnie
Logo
Logo
Logo
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.













Kolorystyka
Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.



HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40



HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86



HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13



HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3

HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75
















Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890



Fotografie
Fotografie
Fotografie
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.
Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.







































Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności
Jeden napis to tylko logo
Jeden napis to tylko logo
Jeden napis to tylko logo
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,
który stanowi podstawę tej identyfikacji
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,
który stanowi podstawę tej identyfikacji
dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch, który stanowi podstawę tej identyfikacji















Typografia
Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890



Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40

HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86

HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13

HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3

HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75
Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890




























