Dodge

Dodge

Dodge

Visual identity

Visual identity

Visual identity

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Dodge to firma produkująca samochody SUV. Ich założeniem jest bycie najlepszą marką dostarczającą samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego. Projektują je z myślą o człowieku, dlatego ich priorytetem jest bezpieczeństwo, a motorem napędowym do tworzenia — pasja do zdobywania i odkrywania terenów ekstremalnych oraz miłość do natury.

Zakres pracy

Zakres pracy

Zakres pracy

Logo

Logo

Logo

Kolorystyka

Kolorystyka

Kolorystyka

Typografia

Typografia

Typografia

Koncept fotografii

Koncept fotografii

Koncept fotografii

Czas pracy

Czas pracy

Czas pracy

3 tygodnie

3 tygodnie

3 tygodnie

Logo

Logo

Logo

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Kolorystyka

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Wspólną cechą zdjęć jest dominacja krajobrazu w kompozycji oraz widoczny ruch — ruch samochodu. Daje to wizualny przekaz podróży, eksploracji, odkrywania oraz właśnie ruchu i przemierzania. Ponadto fakt, że na zdjęciach dominuje dziki krajobraz (bez widocznych śladów ludzkiej technologii) pokazuje zamiłowanie firmy do natury w jej dzikim wydaniu oraz fantastycznie wpisuje się w profil firmy.

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Identyfikacja oparta jest na dwóch założeniach: silnym przekazie więzi oraz na mocnym nacisku zamiłowania firmy do natury i wolności

Jeden napis to tylko logo

Jeden napis to tylko logo

Jeden napis to tylko logo

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,

który stanowi podstawę tej identyfikacji

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch,

który stanowi podstawę tej identyfikacji

dwa i więcej to nierozerwalny łańcuch, który stanowi podstawę tej identyfikacji

Typografia

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890