DODGE
logo
logo
koncepcja
koncepcja
visuals
visuals
animacja
animacja
3 tygodnie
3 tygodnie
Dla kogo?
Dla kogo?
pasjonatów odkrywania, podróżowania, przekraczania granic
pasjonatów odkrywania, podróżowania, przekraczania granic
pasjonatów odkrywania, podróżowania, przekraczania granic
którzy
którzy
chcą w łatwy i bezpieczny sposób dostać się w nieodkryte jeszcze miejsca. Zaznać wolności i niezależności
chcą w łatwy i bezpieczny sposób dostać się w nieodkryte jeszcze miejsca. Zaznać wolności i niezależności
chcą w łatwy i bezpieczny sposób dostać się w nieodkryte jeszcze miejsca. Zaznać wolności i niezależności
naszą usługą jest
naszą usługą jest
projektowanie samochodów do odkrywania nieznanego
projektowanie samochodów do odkrywania nieznanego
projektowanie samochodów do odkrywania nieznanego
która dostarcza
która dostarcza
samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego zaprojektowane z myślą o bezpiecznym, rekreacyjnym, ale i niebezpiecznym odkrywaniu nieznanych dotąd terenów
samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego zaprojektowane z myślą o bezpiecznym, rekreacyjnym, ale i niebezpiecznym odkrywaniu nieznanych dotąd terenów
samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego zaprojektowane z myślą o bezpiecznym, rekreacyjnym, ale i niebezpiecznym odkrywaniu nieznanych dotąd terenów



Logo
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.
Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.












Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.


HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40


HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86


HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13


HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3


HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75
Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.



HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40



HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86



HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13



HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3



HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75
Kolorystyka
Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:
#7D995E
RGB:
125, 153, 94
CMYK:
18, 0, 39, 40

HEX:
#1D2416
RGB:
29, 36, 22
CMYK:
19, 0, 39, 86

HEX:
#B1CBDD
RGB:
177, 203, 221
CMYK:
22, 8, 0, 13

HEX:
#F7BF65
RGB:
247, 191, 101
CMYK:
0, 23, 59, 3

HEX:
#403226
RGB:
64, 50, 38
CMYK:
0, 22, 41, 75












Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
Typografia
Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.
główny krój
OSWALD
BOLD
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890
drugi krój
CAIRO
REGULAR
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890






































