DODGE

logo

logo

koncepcja

koncepcja

visuals

visuals

animacja

animacja

3 tygodnie

3 tygodnie

Dla kogo?

Dla kogo?

pasjonatów odkrywania, podróżowania, przekraczania granic

pasjonatów odkrywania, podróżowania, przekraczania granic

pasjonatów odkrywania, podróżowania, przekraczania granic

którzy

którzy

chcą w łatwy i bezpieczny sposób dostać się w nieodkryte jeszcze miejsca. Zaznać wolności i niezależności

chcą w łatwy i bezpieczny sposób dostać się w nieodkryte jeszcze miejsca. Zaznać wolności i niezależności

chcą w łatwy i bezpieczny sposób dostać się w nieodkryte jeszcze miejsca. Zaznać wolności i niezależności

naszą usługą jest

naszą usługą jest

projektowanie samochodów do odkrywania nieznanego

projektowanie samochodów do odkrywania nieznanego

projektowanie samochodów do odkrywania nieznanego

która dostarcza

która dostarcza

samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego zaprojektowane z myślą o bezpiecznym, rekreacyjnym, ale i niebezpiecznym odkrywaniu nieznanych dotąd terenów

samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego zaprojektowane z myślą o bezpiecznym, rekreacyjnym, ale i niebezpiecznym odkrywaniu nieznanych dotąd terenów

samochody do użytku rodzinnego, zawodowego i rekreacyjnego zaprojektowane z myślą o bezpiecznym, rekreacyjnym, ale i niebezpiecznym odkrywaniu nieznanych dotąd terenów

Logo

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Logo przedstawia grube, ciężkie, złączone ze sobą litery, które symbolizują nierozerwalny łańcuch bezpieczeństwa, ochrony i zaufania. Sans serif litery świadczą o nowoczesnym myśleniu firmy przy projektowaniu, podwyższenie o kilka stopni w górę o dynamicznym wizerunku firmy, a kolor zielony znaczy mocne przywiązanie marki do natury.

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Kolorystyka

Przy wyborze inspirowałem się występującymi kolorami w naturze, aby mocniej wzmocnić przekaz więzi marki z naturą. Najważniejszy kolor z nich wszystkich to zielony - symbol natury a jednocześnie wzrostu, ciągłego postępu i nadziei na lepsze jutro. Uspokaja, kojarzy się z naturą oraz motywuje do ciągłego pójścia na przód, przełamywania barier i granic oraz myślenia o przyszłości, do której chce się dążyć. Reszta kolorów to kolory dodatkowe, mające niekiedy wspomóc kontrast w layoutach oraz go urozmaicić. Ponadto do tego zestawienia są dwa odcienie dla stałego kontrastu - biały oraz czarny.

HEX:

#7D995E

RGB:

125, 153, 94

CMYK:

18, 0, 39, 40

HEX:

#1D2416

RGB:

29, 36, 22

CMYK:

19, 0, 39, 86

HEX:

#B1CBDD

RGB:

177, 203, 221

CMYK:

22, 8, 0, 13

HEX:

#F7BF65

RGB:

247, 191, 101

CMYK:

0, 23, 59, 3

HEX:

#403226

RGB:

64, 50, 38

CMYK:

0, 22, 41, 75

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Typografia

Grube, wielkie litery głównego kroju przywołują pewność siebie, bezpieczeństwo oraz nowoczesność — cechy, które są najważniejszymi w charakterystyce marki. Przy drugim kroju kierowałem się przede wszystkim czytelnością i próbą zaspokojenia spójności w wizji marki. Stąd też krój przywołuje mechaniczne, maszynowe skojarzenia, a przy tym, przez wzgląd na zaokrąglenia, jest przyjazny i czytelny.

główny krój

OSWALD

BOLD

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

drugi krój

CAIRO

REGULAR

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890